OOOOOLOOOOV?!

Jag kanske borde byta lösen eftersom Maja har listat ut det.. förmodligen har jag samma lösen som alla andra. Lätt som en plätt. Men va fan, det får va så.. va ju kul med en gästbloggerska! Guu va chockad jag blev!

Maja två dagar i rad.. OLOOOV!? OOOOLOOV??!! HAHAHAHAHAHAHA!
Helt rätt att du låste dörren, du kan ju inte släppa in vilka snyltare som helst! :)

Grattis Jenny Norrgren & Erik som idag fick sin efterlängtade tjeja! Supersöt! :)
Idha: Nu vill jag att din palt ska komma ut! Fast jag förstår om ni vill flytta först.. men jag kan sköta medan ni flyttar :P
Kul med fotboll imorrn i Hjogg.. Hela familjen hemma + Stig. Synd att Fredde är i Ume bara..

Bor hos ma & pa idag och imorrn eftersom Frallan är i Ume.. törs fan inte sova i stugan själv..

Hur blir det på festivaln? Jag köper tvådagars och hänger med vem fan som helst bara jag slipper va själv :) Eftersom jag jobbar midsommar ska jag unna mig en tvådagars.. unna? lär ju må f*tta. Men kul ska jag ha!
Schlagertältet here I come!

Nu vill jag ha sommar på riktigt!

Puss

Kommentarer
Postat av: maja

men att vi glömde bort Oloov idag! får göra det nästa gång du är här också. ingen kan som du!=).. Matte var ju också riktigt rolig! tack för idag, nu är d et slut för idag känner jag. hälsa mmammsen och pappi.,!KRAM

2008-06-17 @ 21:25:08
Postat av: Johanna

Ja visst ja! Matte! HAHAHAHA! Vi har fan bra humor jag och du.. :) Nu ska jag också lägga mig.. Brogården 7.00 imorrn :( PUSS

2008-06-17 @ 22:27:58
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Idha

FRALLAN?!?! Fredde-Lo är MYCKET BÄTTRE! FRALLAN? JAG DÖR! Vem kallar Fredde för Frallan? Den personen ska jag hunt down and kill. Nä. Okej då. :)



Malte-Polly kommer inte förrän vi har flyttat. Ingen förutom jag och Isak ska sköta första tiden, för då ska amningen funka och då behöver familjen lugn och ro enl. barnmorskan. Tyvärr. :) Men åh vad du ska få sköta sen. :)

2008-06-18 @ 01:34:50
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vet... jag vill ha en egen bebis NUUU! Frallan är skitfult, I know! Men jag kan inte låta bli.. kallar honom Gädde ibland också.. då blir han skitsur! :) ses snart! puss

2008-06-18 @ 10:59:24
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0