midsommarafton

Midsommarafton var supertrevlig!
Sill & nubbe, grillat och nubbe och avslutningsvis cheesecake & nubbe :)
Ingen nubbe för mig dock eftersom jag jobbade natten men de andra drack nubbe utav bara fan.. Speciellt Mackan & Ingela. När klockan va 20.00 var jag tvungen att bege mig mot Brogården.. är ju en bit att köra från stugan. Då befann sig alla 7 på studsmattan! (Ingela, Thompa, Mackan, Elin, Fredde, Engdahl & Elin)! Jag tänkte att det här kommer gå illa.

När klockan var 22.00 ringde Fredde och sa att ambulansen va på väg. Thompa hade halkat på stenarna vid vattnet och skurit upp sitt finger enda till benet! AJAJAJAJ! Men Thompa har aldrig varit rädd om livet.

Vi har Tessie (Ankis hund) En liten sak som väger mindre än 2 kg! Jättesöt men rädd för allt.
Hon vågar bara va med mig och Fredde.

Nu är Ulla och Tony på väg hit på kaffe. Hoppas de hittar! (Det gjorde inte ambulansen... trots GPS)!

Puss!

Kommentarer
Postat av: JOnna

Ojjdå.. blev en vild midsommar för de som inte behövde jobbba.. hoppas det gick bra iaf.. Hur är det med dig då? Jobbar mest natt nu eller har du en blandning?? Ledig och ska på stadsfesten?? Kram från mig...

2008-06-24 @ 02:13:58
Postat av: Johanna

Bara bra med mig. Jag jobbar bara natt :) Du då? Jag är ledig fredag & lördag i helgen så det blir 2-dagars på stadsfesten! Ska ni hit nå? Puss puss

2008-06-24 @ 11:02:31
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0