Lycklig!

Så underbar stuga vi har.
Igår när jag kom "hem" efter att ha jobbat kväll hade Fredde gjort upp en brasa och låg och mös i soffan!
Jag blev som ett barn på julafton! Jag är så lycklig :)
Mysigt att vakna i stugan också. Inte en enda mus heller. Verkar som att vi fick ihjäl dem.

Nu är jag och Emelie klara med opponentskapet. Vi är förberedda för morgondagens examinationsseminarium!
Håll tummarna. Imorrn är sista dagen i skolan!

Ikväll blir det tjejkväll med Lina Wid, Elin, Ingela, Eve (?) och Therese (?). Jag hoppas alla kommer!
Fika och mys vid älven! Kommer bli skitkul!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: maja

hej bajsmor! hemma nu men jag är inte vacker, allt skinn har lossnat öveerallt. ring om du vill nånting, kanske får du svar!=)

2008-06-04 @ 15:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0