Hemma

Sitter och väntar på Makkan & Elin! Vi ska grilla :) Har snört ihop en blåbärspaj också, mums! Fredde har fixat mobilt bredband i stugan, hur skönt som helst!

Kom hem från Falun igår.. efter många om och men! Vi blev omdirigerade, hamnade i köer och fick köra 50km/h långa sträckor på grund av vägarbete! Lite less vi va! Just före Umeå blev vi omdirigerade från E4an och tvingades köra en omväg på ca 5 mil!! Det är man inte speciellt sugen på efter en hel dag i bilen.

Jag hari alla fall shoppat ihjäl mig!
1 skinnjacka, 2 klänningar, 3 linnen, 2 t-shirts, 2 par skor, 1 väska, 1 halsband, 1 par örhängen, 1 par shorts, 1 par solbrillor... Det blev en del på IKEA också.. bl.a en fotpall och en spegelvägg till stugan.

Jag har köpt sängkläder, täcke och kudde till Makkan och Elin så de kan sova hos oss jämt i stugan :P haha!
Alla är för övrigt välkomna att sova här!

Jobbar hela midsommarhelgen men jag är jävligt peppad på statsfesten! Jobbar bara onsdag så sen blir det åka av!

En liten update. Trevlig helg till alla!

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0