HEJ MIN MYSIGA UNDERBARA BÄSTIS!

Vill bara passa på och tjuva din blogg och säga tack! tack för att du finns, tack för att du alltid ställer upp och tack för att du ALLTID gör mig på bra humör. Och det allra viktigaste- TACK för att du bjöd oss på världens godaste surisar idag! tack för dillen, färskpotatisen,tomaterna,brödet och gräddfilen. Du har just farit hem för att din lata sambo var sugen på läsk och godis, saknar dig redan men förstår även honom som hittar på att han vill ha gosaker när han egentligen längtar efter sin egna lilla donna. Som sagt, imorgon är det bullar och kaffe och är det någon annan som vill fira vår lilla ängel Johanna så är ni hjärtligt välkomna också! Jag har täcken och kuddar ifall Makkan och Elin vill sova över, hahaha! Nu ska jag njuta av regnet och av alla underbara minnen från ikväll och 7 år bakåt i tiden (kan man skriva så?) Nu hoppas jag bara att inte Idha klagar på min grammatik=)..Puss och trevlig fotbollskväll önskar jag hela nordens fångar!/ Maja Widmark, sällskapets mästare.

Kommentarer
Postat av: Johanna!

MEN MAJA! Hur fan listade du ut mitt lösen? Kanske inte så svårt eftersom jag har samma som jag hade på first class i gymnasiet :P HAHAHA! Vad söt du är! Tack för bullarna idag snuttan och tack för att du finns! Du är min bästa vän i heeeeela världen! Älskar dig och din flagnande näsa. PUSS!!

2008-06-17 @ 19:53:47
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0