Falun!

Befinner mig hos min kusin med familj i Falun! 29 grader varmt i skuggan! :)
Vi har varit en sväng på kupolen idag, annars har vi varit ute i solen och busat med trollungarna Malin & Matilda, 4 & 6 år!
Jag, Ulla & Emelie körde ner igår och stannar till på torsdag. Kommer vara great!

Klassfesten hos Vickan i torsdags var hur kul som helst! Grillning, brännboll och tipsrunda för de respektive.
Strålande sol och trevliga människor. Kunde inte ha blivit mer lyckat!
Att varken jag eller Fredde hade med oss nycklarna till lägenheten var väl ett minus, men vi sov hos svärmor så det ordnade sig! Tur att Emelie & Anders chaufför Nina verkar vara hur tålmodig som helst. :) Tack för skjutsen!

Vi kuggade på C-uppsatsen. Orkar inte dra hela historien men alla var förvånade. Vi fick en examinator som var mycket hårdare än de andra. Vi kuggade på sånt som några av uppsatserna som blev godkända på inte heller hade.
Men va fan.. lite småfix och omexamination i augusti. Vi borde ha fått en komplettering som de andra men... livet är inte alltid rättvist. Vi rockar ändå Emelie!! :)

Hemma torsdag alltså. So long!

Idha: Jag kunde inte fylla i en kommentar på din blogg! Är det okej om jag gissar födelsedata här och nu?
Jag tror att bebisen kommer den 14/7! :) Ville gissa på den 13:e men Sofia hade ju valt det datumet, vore ju inge kul att behöva dela upp vinarna! haha!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Idha

Surt med kuggad uppsats, å andra sidan är det ju skönt att det blir gjort på riktigt och att den där examinatorn som ni hade faktiskt inte släpper igenom sådant som är fel (som några av de andra mindre hårda examinatorerna gjorde.) Det är ju bara att trixa så är det fixat till hösten. Du hade visst lämnat en kommentar, så du är inlagd. Jag hade också tänkt gissa på 13e, men Sofia och Anders fick första tjing. Och jag kunde ju ha gissat på det ändå om jag verkligen hade velat. :P Hälsa alla!

2008-06-08 @ 18:07:44
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jasså kommentaren kom fram :) så bra! Jo men precis, klart vi vill att uppsatsen ska va rätt. Men det skulle ju underlätta om alla examinatorerna ställde samma krav på alla. Man blir ju lätt bitter :P puss puss

2008-06-09 @ 14:43:28
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Idha

Ja men precis, men jag tänker att det är bättre med en hård examinator än en mjukis. Om någon vill titta på din uppsats när du fått jobb så är det ju bra om den imponerar och att de inte börjar tänka: "Men gud, hur fick hon igenom det här?" ;) Det lönar sig att det blir bra! :)

2008-06-11 @ 01:23:29
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: Jonna

Heej igen.. mm hörde ni blev kuggade, så irriterande just då men kankse har gått bra ändå! vem hade ni? Mmm det är sant som någon skrev här uppe, bra att ha ett arbeta som är riktigt bra om någon vill se :) Puss hej-.

2008-06-24 @ 02:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0