styrketräning?

De tre nedersta kotorna var vänsterroterade. Vad fan är det för skitrygg jag har fått?
Tydligen är hela mitt bäcken snett... jaha.. så bra. Det går visst inte göra så mycket åt det.

Ryggkille: - Du jobbar väl inte inom vården?
Jag: - hehehe.. natt på Brogården!
Ryggkille: - Ajajajajaj!
Jag: -mmmm.

Tur att det blir lite mindre fysiskt tungt som syrra.. men vården är nog inte det bästa valet för mig.
Värt att hoppa av med en termin kvar? Nej!

Ryggkillen sa nåt om styrketräning. Vad är det......? hmm.

Sommar = Tradolan. That's life.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hmm.. inge skoj då de säger det :S men hoppas att dte går om :) Sköt om dig!!! PUSS

2008-07-23 @ 01:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0