ryggjävel!

Min rygg har brakat ihop totalt!
Ligger i soffan och hoppas att nån ska komma med en smärtstillande spruta.. Janni? Emelie? Jonna? HJÄLP!
Måste till kotknackarn...¨Det jävliga att jag har 5 nätter i veckan!! Måste kanske va sjukskriven mån + tis...
Känns ju inte kul då jag va sjuk hela förra sommarn med bruten fot..
Men de går ju fan inte..

Mycket pengar förlorar jag också.. de drar minst 1400 för karensnatten! Helt sjukt!

Hoppas ni andra har det bättre...

Mamma, pappa, Yvonne & Berra har varit här idag. Surströmming & boule! Jättetrevligt :)
Jag blev dock domare eftersom ryggen nog inte skulle gilla att kasta klot.

1 månad till Bulgarien!!!!!!!!!! :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Janni

Jag lider med dig, stackare! :( Jag kommer genast med morfin, 1ml subkutant! ;)

2008-07-20 @ 19:49:53
URL: http://www.janniwallin.blogspot.com
Postat av: Idha

Jag kommer med Norrfors - ännu bättre! :)

2008-07-21 @ 11:10:27
Postat av: Jonna

Men usch, det lät inte så skoj :S Hoppas det går till sig!!



Hmm såg att Janni var påväg så då kankse det är lugnt ;)



JObbar helgen nu eller va? Eller ska ni titta in på pdol? Pusss...

2008-07-21 @ 19:10:46
URL: http://jonnaan.blogspot.com/
Postat av: maja

hej, tor vi som glömde bort varann i helgen?eller ingen av oss ringde iaf! hopas den var bra utan oss!får höras.kram

2008-07-22 @ 01:59:02
Postat av: Anonym

Janni: Tack! s.c. är nog det bästa i det här läget :) Fast i.v vore skönt också! haha!

Jonna: Jag jobbar helgen tyvärr.. om nu ryggen pallar...

Idha: Norrforsjävel svarar ju aldrig! Har du honom hos dig? :)

Maja: Jag skickade sms.. men det regnade ju som vanligt. Vi måste absolut ses!

2008-07-22 @ 16:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0