Lyckad kväll!

Nu börjar det bli dags för sängen.
Vi befinner oss i stugan. Vi har solat, grillat, spelat fotboll, druckit alkohol, badat, eldat , spelat kubb och sjungit!
eN hellyckad kväll! Ingela, Tompa, Elin, Macke, Anneli, Fredde, Lovisa, Jag, Erik & Jeppe!
INgela & Tomas gick just och la sig i "lillstugan". Jeppe har slocknat bredvid mig i soffan. Fredde städar. Anneli sover i sovrum 2. Makkan & gänget åkte hem för typ en timme sen.
Vi ska också lägga oss, jag och Darling!
Fy fan vad kul vi har! Fast än vi hållit ihop så länge.


____________________________________________________________________________

Det är synd att det blivit som det blivit. Jag saknade dig många fester. Men nu har jag vant mig. Du har valt. Jag hade bara hoppats att du skulle ha valt mig en gång. En gång! Men icke. Nä, nu är det fyllesnack.. men det är väl i fyllan man säger saningen? It's to late to appologise... it's to late! Det börjar fan va för sent.. Bra låt för övrigt!

Nu ska jag se till så att Jeppe andas (haha) Han va ganska draaaagen på slutet :)
Imorrn blir det mys! Vi hoppas på sol. Jeppe & Fredde ska göra klart altan (räcket).

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej :) Så ni trivs och mår i stugan!? Hoppas det är fint och funkar bra på jobbet och så.. Kramr på ddeig..

2008-07-12 @ 21:58:47
URL: http://jonnaan.blogspot.com/
Postat av: maja

Härligt att ni haft det härligt!=)... såg fredde i fredags när vi var på väg hem från bygdsiljum (begravning) vid 3 tiden. Lika het som alltid förutom att han såg ut att skrika i sin bil + att han slängde huvudet fram och tillbaka och slog mot rutan med ena handen. gör han så ofta? Få höra om pollybesöket i onsdags?mysigt värre förstår jag?men du grinade inte?hahaha. saknar dig, jag bara jobbar och jobbar, hinner inte med NÅT! att jobba tre nätter och bara vara ledig en är inte skoj. älskar dig min allra bästa vän på jorden!

2008-07-13 @ 05:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0