fiske & underliga skrik....

Att blogga på fyllan är ingen hit. Jag skrattade ihjäl mig när jag läste mitt förra inlägg! TÖNT! HAHAHA!

Gårdagen va underbar! Jag, Fredde, Anneli, Thompa, Ingela & Jeppe åt en härlig frukost och glassade i solen.
Sen åkte vi till Bygdsiljum och åt lunch på fiket där. Vi stannade där och badade och solade.
Sen åkte vi ut på en fisketur i solen! Jag kastade lika många kast in i skogen som jag kastade ut i vattnet. Fy fan vad jag är dålig på att kasta! Hur fan siktar man? Tips någon? Fredde va mäkta irriterad när han för 45:e gången fick komma och plocka loss mig från en elledning/tallgren/sten etc. I slutet blev det Thompa som fick rädda mig för jag vågade inte be Fredde om hjälp nå mer :)
Vi fick lite aborrar som vi for till stugan och grillade! Så jävulskt gott!
Aborrklämmor klockan 22.00 är fan godast!
Vi åkte ut och fiskade igen kring midnatt. Jag och Ingela hörde massa knak i skogen och va rädda som fan!
Grabbarna tog det med ro men innerst inne tror jag att de också va skitskraja.
Vi hörde ett konstigt skrik. Älg? Björn? Varg? Människa? Ingen kunde lista ut vad det va... sceary!
Efter två timmar blev kylan och myggen för mycket så då drog vi hem och kollade på Die Hard och käkade chips.
De flesta somnade innan filmen tagit slut.

Nu är min lediga vecka snart slut. Imorrn är det tillbaka till Brogården.
Den här veckan har hur som helst varit en av de bästa i mitt liv!

Nu ska jag kavla ut bulldegen som jag har snört ihop. Grabbarna är och fiskar så de ska få nybakt när de kommer tillbaka.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Idha

"Vi hörde ett konstigt skrik. Älg? Björn? Varg? Människa?" Hahaha! En älg som skriker? Jävligt kul!

2008-07-13 @ 16:45:13
Postat av: Johanna

Älgar kan tydligen skrika. Skogsmullarna Fredde, Jeppe & Thompa sa i alla fall det :)

2008-07-13 @ 23:00:30
Postat av: Anonym

hahahaha, ja knasigt va. Men tur att man inte är som alla andra ;)

2008-07-17 @ 12:37:08
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0