En underbar dag!

Så här vill jag att hela sommaren ska vara!

Jag & Fredde steg upp, åt sill & potatis.
Makkan & Elin tittade förbi. Kaffe, kaka, solning och fotboll.
Till stan för att handla och göra lite andra ärenden.
Tillbaka till stugan.
Jesper & Fredde började riva altanen och så småningom bygga en ny (de håller på där ute än).
Torgny, Carina & Elin kom hit och vi grillade och mös.
Biggan & Johan tittade förbi och hade Martin plus en galen hund med sig!
Vi drack kaffe och åt bullar.
Jag älskar när det är mycket folk här!!
När alla farit hem och Jeppe & Fredde började bygga den nya STORA altanen diskade jag bort och for ut på en joggingtur runt Kvarnbyn :)
Nu väntar jag på att grabbarna ska bli less på altanen för då ska vi ta ett dopp i sjön!

Puss på alla!

Kommentarer
Postat av: maja

Vilken härlig dag! är det fint imorgon kanske vi dyker förbi! ska nog åt det hållet!själv har vi en mysig kväll här hela familjen widmark! nu ska jag kissa sen väntar sängen. puss min onådiga vän.

2008-07-05 @ 01:08:52
Postat av: Anonym

jag lyckades trycka in en mening som löd "vi grillade möss" i det här inlägget. DOn´t ask me how. Mina ögon har nog fått i sig en och en annan ikväll...

2008-07-05 @ 18:22:28
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härligt med familjekväll Maja! Och ni är välkomna hit när ni vill :) Carkan, du är galnare än mig! HAHAHA! Ibland grillar vi möss, men det är bara när ekonomin riktigt är i botten! Puss på er båda!

2008-07-05 @ 19:27:16
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0