altanfest & wakeboard

Altanfesten i tisdags blev skitbra! Strålande sol och trevligt folk!
Vi blev 14 personer. Vi körde en triaton med 4 lag. Fotboll & boule först och sen vare tänkt att kubb skulle få bli finalen men vi kom aldrig så långt som till final. Fotbollen gick hårt till, haha! Men kul som fan är det!
Mitt lag bestod av jag, Linn & Ratte. Vi förlorade både boulen & fotbollen! Fuck! Men va fan.. Vi va snyggaste laget :)

Linn: "Johanna, du kanske borde flytta din flodhäst så den inte går sönder"
(Hon pekar på en porslinsfigur jag har i stenpartiet).
Jag: "Det är ju en katt för helvete!"
HAHAHAHA!

Lilla Polkagrisen fyllde 1 månad i tisdags. Oj vad tiden går fort. Grattis till mosters ängel!

Då vi numer är båtägare så spenderas en hel del tid i vattnet.
Jeppe har investerat i en wakeboard som han har hos oss. Guuuud vad grabbarna har åkt.
Bra är dom också. Jag vågar inte prova än pga ryggen. Men det känns mycket bättre. Har snart jobbat första natten.
Det var varit en mysig vecka. Fredde har semester & Jeppe har i princip bott i stugan sen i lördags. Altan är snart helt färdigställd (det fattas en liten bit på räcket bara).

Nä. Nu ska jag skriva i rapportboken. 50 minuter till hemgång.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jonna

härligt :) Skoj med stuga, hur länge blir ni boende i stugan?? Kramar!!

2008-08-01 @ 21:45:11
URL: http://jonnaan.blogspot.com/
Postat av: Johanna

De tror att lägenheten blir klar i mitten på oktober.. så det dröjer. Men än så länge går det hur bra som helst att bo i stugan :)

2008-08-02 @ 11:31:14
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det är ju då bra det iaf :) Härligt på sommaren iaf, om det är sol att bara gå ut och lägga sä ;) Vart börjar du din praktik?

Pussiss

2008-08-04 @ 16:46:36
URL: http://jonnaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0