till maja

Maja tycker att det är för lite snusk i min blogg!

Så här kommer två fräckisar:

Det va en jägare som gick in på en bar och sa:
"sätt på mig en ögonbindel och lägg fram vilket skinn
som helst så ska jag säga vad det är, och för varje
rätt får jag en öl!"
De slängde fram ett skinn.. "Tiger, skjuten med en 138 kaliber magnum."
Rätt! Ett nytt skinn och en öl.
"Älg skjuten med 6,5:a.. Rätt!
Så höll det på hela natten.
Nästa morgon när han såg sig i spegeln hade han en blåtira och frågade frun om han
hade hamnat i slagsmål igår.
Frun svarade: Nej det var jag som slog dig. Du satte handen innanför mina trosor och sa:
- Skunk, klyven med yxa!


En äldre herre och hans fru kommer till läkaren med problemet bristande potens.
De blir informerade om en ny metod där en metallplatta opereras in i kvinnans vagina
och en magnet i mannens penis. Paret ville prova och ingreppet urfördes med lyckat resultat.
Ett år denare va det dags för återbesök, men kvinnan kom ensam.
Läkaren: Var är din man?
Kvinnan: Han sitter i fängelse!
Läkaren: Hur gick det till!?
Kvinnan: Jo, allt va jättebra tills han var i simhallen och en pojke med tandställning simmade förbi!


Hahaha!

Kommentarer
Postat av: MAJA

mycket mycket bättre... bortsett från att du redan berättat dem för mig=)... Men Skriv gärna något skvaller om någon i klassen med svår eksem eftersom han/hon använder blöja dagligen, eller någon som brutit snorren efter att försökt sätta på nåt vidrigt eller varför inte om dig själv- nåt kinky eller chockerande! (det är nu du ska skriva SLUTA KLAGA,SKAFFA DIN EGEN JÄVLA BLOGG,hahaha)...eftersom jag inte träffar dig så ofta som jag skulle vilja så vill jag veta allt som händer..även vart du har dina händer=)..PUSS/tjatig vän. yes,nu börjar snart det okända!

2008-01-23 @ 19:52:35
Postat av: Johanna

hahaha! Skaffa din egen jävla blogg! Jag ska försöka bli roligare :) puss!

2008-01-24 @ 03:37:55
URL: http://liqu.blogg.se
Postat av: Idha

Men va fan, du är ju inte ett dugg bättre än pappa och Gert Fylking. Den där humorn trodde jag ingen i vår generation hade. :)

2008-01-24 @ 12:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0