Nyårs i Ume!

Tack Idha och Isak för att vi fick låna eran lägenhet! Vi har faktiskt till och med dammsugit :)

Det blev party hos Mange Å och Lisa, jättetrevligt! Tävlingar, lekar, fina drinkar och snittar! Det var verkligen bra ordnat. Och Elin fixade mitt hår ännu en gång så jag fick känna mig fin ;) Tack!

Efterfest hos Idha och Isak (vi som skulle sova där).. + Jens. Jag och Elin gav upp rätt snabbt och gick i säng.. våra huvuden dunkade så vi drog en djup suck samtidigt och sen kunde vi inte sluta skratta! Haha, vi skrattade fan i en halvtimme! Fredde kom och la sig halv 6 imorse och steg upp igen kring 10! hahaha..
Det blev jag som körde hem.. såg polisen tre gånger! Men v klarade oss utan att bli stoppade!

Ikväll blir det nog bara slappt.. imorrn fyller mamma år så då blir det kalas :)

Gott Nytt År! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0