Mix

Varför försvinner snön igen? Den hinner bara komma så ska det töa, fy fan va less jag blir!
Hann i alla fall åka slalom i Bygdsiljum i söndags, jag har träninsvärk än! hahaha :) ska börja simma tror jag..

Har bakat ikväll (inför freddes kalas på lördag) och spelat guitar hero med fredde & jeppe.. har börjat behärska att spela på expert nu och det är så kul när man sätter ett solo... jag vet att jag är en tönt!!! haha

Fika med brudarna igår, skitkul som vanligt! Men vi skrämde upp varann med massa spökhistorier så jag fick ta med mig Ingela för att våga gå hem!

Ska bli trevligt med kalas och pubrunda på lördag..

Jag har för övrigt helg nu! Ledig tors-fre! Och termin 4 är officiellt avklarad!

Kommentarer
Postat av: jonna

Alltså är du seriös din lilla nötare, kan du spela på xpert??

2008-01-19 @ 16:19:45
URL: http://jonnaan.blogg.se
Postat av: maja

hej och tack för igår! hoppas ni hade det riktigt trevligt på kvällen,att maten var god och att han fick som han ville!;).. ni är så söta allihopa,hade jättetrevligt,trots att jag var så trötttttttt.t. nu ska jag fortsätta jobba men vi får höras till veckan så fredde får sin gåva och att jag får revansch. PUSS

2008-01-20 @ 10:54:18
Postat av: Johanna

hahaha, nötare? ja, jag spelar faktiskt lite på expert, nästan så jag skäms! Och Maja: tack själv! hoppas ni fikade upp allt fika! de e bara o komma, vi hörs om revansch! Puss :)

2008-01-20 @ 18:02:52
URL: http://liqu.blogg.se
Postat av: majs igen!

och sluta ljuga om expert! jag har sett johanna, hon är fortfarande på easy och kommer stanna där!!=)nä,nu var jag dum..jag hitta bara på. påminn mig att jag ska berätta nåt för dig sen,inget viktigt, men något som jag stör mig på. hittade Lina sin snousedose förresten (på tal om nåt helt annat)?.. hörs sen, plöjarn. måste sket.

2008-01-20 @ 18:41:08
Postat av: Johanna

Lina letade sin snusdosa länge och väl, när jag sedan gick in i köket låg den så fint på köksbordet där hon letat 10 gånger! hahaha! Ring och berätta nuuuu! puss

2008-01-21 @ 15:37:41
URL: http://liqu.blogg.se
Postat av: maja

du är tråkig i din blogg, varför skriver du aldrig nå snusk eller nå hemligheter? du skriver bara om vädret. skärpning annars slutar jag och de andra 3 som läser din blogg att göra det!=)

2008-01-23 @ 12:29:17
Postat av: Johanna

hahahahaha

2008-01-23 @ 15:51:11
URL: http://liqu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0