chill

En trevlig helg att se fram emot.

Fredag: Sminka Emelie :)
               Middag med Ssk 1/06

Lördag: Utgång med Elin, Lina & Hällfjäll!

Söndag: Jobb (inte så trevligt kanske, men jag behöver pengarna).

Jobbar för övrigt just nu, är extravak åt en tant som sover så jag har det chill!

Blir nog Brogården i sommar i alla fall.. Har hört att alla sommarvikarier på lassarettet får jobba heltid och varannan helg! Om jag är på Brogården har jag ju lite att säga till om i alla fall och kan välja vilket schema jag vill ha (typ). Sista sommaren som undersköterska!


Kommentarer
Postat av: maja W

ååå ska ni ut? själv blir det en LUGN helg för oss. druckit lite vin ikväll och fått veta att jag är TACOMÄSTARE eftersom jag inte glömmer en enda grej på bordet! det du, slå det om du kan!=).. trevlig helg misses klitt

2008-01-26 @ 01:08:18
Postat av: Johanna

följ med! vill ju va me dig! du är surströmmingsmästare också ju!! aldrig funderat på att bli kock? puss

2008-01-26 @ 13:41:07
URL: http://liqu.blogg.se
Postat av: maja W

Jo,men när jag anmälde mig till högsta kockskolan i Gävle så skrattade de åt mig när jag kom med potatis och rotmosköttfärs. de påstod att jag glömt sockra potatisen med haldol. men jag ska försöka igen, så fort min bannlysning är över.

2008-01-27 @ 12:11:06
Postat av: jonna

Jaha men så treevligt, var dte klassfest i helgen.. :) Var det många som komme? Ska ta och lägga mig nu och ladda för imorgon.. :( Ha det :) PUss..

2008-01-28 @ 00:05:12
URL: http://jonnaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0