Min sambo är en pingvin!

Jag och Fredde tog en långpromenad tillsammans i söndags.. det händer inte ofta kan jag säga, inte ens en gång per år.. ja vi går väl typ ner till stan eller på konsum men Fredde vill aldrig följa med om vi "bara" ska gå.. han behöver ett mål att nå! :)

När vi gått någon kilometer så upptäckte jag att Fredde liksom en pingvin stod och vaggade på samma ställe, han rörde sig inte framåt utan i sidled på samma ställe.

-Men gå då!
-Jag gör ju det!

Jag dog av skratt! Fredde hade inte märkt att han plötsligt slutat röra sig framåt! Detta hände två gånger under promenaden! Jag blev faktiskt lite rädd.. vilken drömmare!


Kommentarer
Postat av: jonna

hehe, som det lät roligt! :) Hade nog velat se det där :P

2008-02-05 @ 21:05:48
URL: http://jonnaan.blogg.se
Postat av: maja!

hahaha, så kul!! nu har du varit riktigt duktig johanna!=)

2008-02-05 @ 21:43:22
Postat av: Johanna

tack maja :) jag gör det för dig! och jonna: det var verkligen sevärt!

2008-02-06 @ 17:49:25
URL: http://liqu.blogg.se
Postat av: maja

jaha,vad har hänt idag då? sluta dagdrömma och sätt dig vid datorn och skriv. eftersom vi bara kan träffas 5 ggr/ år nu när jag flyttat till Tanzania och du bara hälsar på mig ..5 gånger/år, så måste du engagera dig lite mer i den här sidan. /arabmaja

2008-02-07 @ 20:39:39
Postat av: Najna

Hej tussen!
Är är o kikar Krram

2008-02-07 @ 22:56:10
URL: http://najnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0