Jag ska börja träna... men inte idag!

Jag har köpt en crosstrainer (orbitrek). Förra veckan gjordes inköpet som skulle förändra mitt liv. Tidigare skyllde jag alltid på att det va så långt till gymmet, att det var för sent för att gå till gymmet själv o.s.v. Därför vore ju en crosstrainer perfekt! Den skulle ju alltid finnas nära till hands, direkt jag blev träningssugen!
Nu står den här i vardagsrumnmet och det borde inte finnas några bortförklaringar till att träna!
Men trots närheten så finns det alltid undanflykter...

* Jag har nyss duschat.
* Jag är så himla trött.
* Jag borde läsa istället.
* Tvätt och disk går före.
* Det behöver dammsugas.
* Jag är hungrig... o.s.v.

Alltså var fan är min självdiciplin!
Positivt är i alla fall att lägenhetn är städad, middagen i ugnen och jag är någorlunda påläst inför morgondagens seminarie..

Men jag ska börja..! Men inte idag... kanske imorrn? Fast på alla hjärtans dag får man väl va ledig? sen äre ju helg :)

Idha: Jag vill bli moster nu!
Wille: Grattis till 62 rätt och godkänt på teoriprovet! Snyggt jobbat!

Kommentarer
Postat av: maja

GRATTIS WILLIAM!!! jävlar vad smart du är!(vad är max på ett teoriprov?) och hej johanna, det är din kompis maja här. hörs snart. tack för en trevlig läsning.. nu ska jag snart jobba natt igen, andra natten.. men nu har jag varit smart och köpt en näringsdryck! det behövs nog. hoj

2008-02-13 @ 18:47:52
Postat av: Wille

Tackar Maja =). Haha, syrran. Det är bara att tvinga sig på cykeln, då mår man som en kung sen =).

2008-02-14 @ 22:20:30
Postat av: Idha

Jag kämpar på allt jag kan! Halvtid imorgon till ditt mosterskap! 11/7 ploppar den ut. Typ.

2008-02-15 @ 14:16:41
Postat av: maja W

jag tror det bara är vi syskon lindquist/Widmarks som skriver här. grattis igen Wille, du var så duktig. stort lycka till när den stora körningen kommer. johanna, hör av dig imorgon om du ska me ut! jag vill det. jobbar inatt men hör av dig, jag svarar fastän jag sover.

2008-02-15 @ 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0