Bästa familjen!

Igår va vi för första gången på jävligt länge bara familjen.
Alltså the original family.
Mamma, pappa, Idha, Johanna och William.
Inga män/sambos eller flickvänner.
Polly va där iofs men hon sitter ju som ihop med Idha. :)

Mamma och pappa var i vanlig ordning överlyckliga över att vi va hemma.. till en början i alla fall.
När kvällen led mot sitt slut sades en del hårda ord.
Mamma sa bland annat till Idha:
-Åk in på akuten!
HAHAHAHAHAHA!

Knäckkoket va nog droppen. Jag utseddes till knäckchef och delegerade genast ut uppgifter till var och en. Wille skulle ställa i ordning formar och Idha skulle röra i grytan. Mamma skulle göra knäckprovet.
Wille letade istället filmer på nätet. Idha skrattade så mycket åt min frustration över att ingen lydde order så att hon blåste bort knäckformarna med sitt skratt och mamma satte sig i soffan och sydde. Pappa sprang runt och torkade spilld knäcksmet och lilla Polly satt i gåstolen och undrade vad fan som hände. Inget knäckprov gjordes så jag fick istället gissa när knäcken skulle vara klar... det gick så där.



Pappa Åke och mamma Gita!
De gjorde sitt bästa.. men som mamma sa: våra barn får ju jobb i alla fall.. då kan de ju inte vara så galna.

Sunes jul - släng er i väggen!

Kommentarer
Postat av: maja

Vilken mysig kväll alltså.. att ni gör knäck ihop och allt..åå mmm aaa!LÄt iaf som en helmysig kväll, inte ofta man träffas bara familjen. Jag vet då inte ens var ni ska vara till jul men det får ni berätta imorgon!.. nu ska jag sussa så jag blir av med mina knäckpruttar. puss och kram

2008-12-23 @ 00:43:38
Postat av: Anonym

varför är ni taskiga mot caspelina eller vad hon nu kallade sig?

2008-12-23 @ 00:44:36
Postat av: Johanna

Maja: Vi kommer snart till er och myser :) Jag längtar!!



Anonym: Caspelina gjorde reklam för sin blogg här genom att locka med fula armband. Det är inte okej!



GOD JUL!

2008-12-23 @ 11:13:47
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0