En bit på vägen...

Shopping i Umeå igår med mamma & syrran!
Brände massor med tusenlappar på julklappar! I love it!
Det är enda gången jag inte alls känner mig snål.

Nu är julklapparna till syrran, Wille och Leo inhandlade!
Så nu har jag inte lika mycket panik över det. Skönt att ha kommit en bit på vägen!

Polly åt upp mitt ansikte. Hahaha! Hon suger sig fast som en igel.
Hon får mig att smälta. Fredrik: Ge mig en bebis!!!!

Hemresan var en mardröm. Snöstorm, nollgradigt och slask. Vi körde sakta hem.
Stackars Elin körde lillpolon. Hon va helt säker på att hon skulle dö.
Men vi kom alla levande hem efter några timmar.

I natt blir det en visit på Brogården. Skönt att få in lite extraslantar.
Sista CSN-pengarna kommer i december. Sen måste jag klara mig utan lån!!
Ge mig ett bra jobb jultomten!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: sussie

vilken frisör går du till?? du är alltid så snygg å håret...

2008-12-06 @ 08:32:11
URL: http://sussieohl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0