Vad hände?!?

Jag & Emelie blev ju underkända på C-uppsatsen i våras som säkert de flesta vet vi det här laget.
Vi fixade och ändrade det som examinatorn ville och trodde att allt skulle va lugnt.
Vi får ett ganska upprört mail av examinatorn som nu ger oss´fler ändringar, även ändringar som hon tidigare inte nämnt.
Jag och Emelie enas om att hon förmodligen aldrig kommer att bli nöjd.
Efter en snabb träff på skolan där vi ändrade till litegrann, jag skriver litegrann för det var inte särskilt mycket vi gjorde, och inte heller helt seriöst. Jag tänkte när jag åkte därifrån att vi förmodligen skulle få fler ändringar att göra.

Och så får jag detta mail idag:


Hej igen! Jag har nu läst er uppsats.
Vilket ryck ni gjort, jag är mycket imponerad!
Ni har skrivit en mycket bra uppsats och det ska ni vara stolt över!
Kort sagt, ni behöver inte oroa er över något!
Gunilla skickar ut PM ang omexaminationen, som det blir jag som håller i.
Vi ses då! Hälsn, cencur

Det låter på henne som om vi skulle ha jobbat hela sommaren! Hon har helt ändrat uppfattning om uppsatsen efter att jag och Emelie jobbat kanske effektivt i drygt en timme. Vad hände? Hon behövde nog semester.

Då då Emelie. Nu kan vi äntligen bränna alla artiklar!!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Idha

HAHAHAHAHA! Grattis! :)

2008-08-12 @ 17:40:11
Postat av: Johanna

Tack! Jag är i chock!!

2008-08-12 @ 17:45:11
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: maja

bra jobbat hörrudu.. nu är du snart ske-ås bästa sköterska!!!!

2008-08-12 @ 18:33:21
Postat av: Johanna

Tack Maja! Och du är Skellefteås hetaste brud! :) Love ya!!

2008-08-12 @ 20:04:10
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0