Hemma igen

Hemma igen i KALLA SVERIGE!
Jag fick panik då vi landade i Umeå och en snubbe där hade mössa!
Själv hade jag flip flops, shorts & linne.

Soligt varenda dag i Bulgarien, vi hade verkligen tur med vädret!
Det var verkligen en härlig resa. Jag tror att alla behöver en solsemester efter en sån skitsommar som vi haft.

Och alla som har varnat oss för rånare och våldtäktsmän: Vi har inte stött på några såna typer.
Otrevliga affärsinnehavare fanns det dock gott om.

Drinkarna hade härliga namn. Några exempel: Fuck on my face, Anal Probe & Camilla Fart Fucker :)
Många maträtter stod på svenska som till exempel Kikling å Viloksäs... (Kyckling med vitlökssås).
Kul att de försöker i alla fall!

Nä. Jag måste sova. Här kommer några bilder...

    

  

   

Kommentarer
Postat av: Idha

Ser ut som att ni har jättekul, men du glömde rotera vissa bilder! :) När ses vi? Vi längtar efter mostra.

2008-08-28 @ 10:33:28
Postat av: Johanna

jag ides inte rotera.. va så trött :) Jag hoppas vi ses snart... men nu drar ju praktiken i gång. När kommer ni upp nästa gång? puss!!

2008-08-28 @ 15:16:32
Postat av: Louise

Heej!

Allt bra med dig?

Ha en bra dag!

2008-08-28 @ 17:33:33
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: sussie

jättefina bilder :)

2008-08-30 @ 16:45:14
URL: http://sussieohl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0