Lista

1) Vad åt du till frukost? En macka med kalles randiga + fil.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån? Adam Renström :)
4) Vilken färg har din dator? Svart
5) När var du arg senast? Igår morse då Fredde tjatade att jag skulle stiga upp.. jag ville ju sova mer!
 6) Ditt bästa minne från skoltiden? 8:an. Volleyboll på rasterna, bus med Elin & då blev jag & Fredde ihop!
7) Ditt sämsta minne från skoltiden? Att jag & några till inte fick vara med på vårshowen för att vi varit så elaka med några 7:or på julshowen.... bajs!
8) Yoga eller löpning? Löpning.
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale? Bolognese rockar!
10) Vilka tidningar läser du regelbundet? Norran & Hänt bild :).
11) Favoritkaraktär i deckare? Jag är inget big fan av deckare. Jag måste härma syrran och säga Gunvald.
12) Teveprogram du aldrig missar? Oj.... vet inte... top model brukar jag följa slaviskt.
13) Vem är du avundsjuk på? Emelie som inte hetsar upp sig över småsaker. Hon tar allt med ro :)
14) Din bästa revansch? När jag efter att ha blivit spöad i guitar hero av Fredde hundra gånger plötsligt vann hela tiden!! (Han vägrar spela nuförtin).. :)
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta? BÄSTA: Peter Helsing, Bureå IF. SÄMSTA: Brogårdens nuvarande. Hon är tankspridd & mycket långsam.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Pölsa.
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med? Fredrik Reinfeldt.
18) Kaffe eller té? Kaffe på dagen & te på kvällen.
19) Skostorlek? 38.
20) Hur ofta är du på IKEA? Typ 1-2 gånger per år.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Fem miljoner över? Då antar jag att jag redan har köpt hus & bil. Då skulle jag resa, betala av studielånen och shoppa massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0