Tagen på bar gärning av polisen!



Fullt pådrag på Norrhammargatan... polisen va nyss här.
Jag spejade förmodligen hårdare än Märta under mig.
Till slut va jag tvungen att smyga ut på balkongen för att höra bättre...
Är jag patetisk eller vad?

Det va inte så spännande som jag trodde. En bärplockare körde bil utan körkort.
Det roligaste med hela historien va att poliserna sa:
- Bra att du erkänner alltihop. Då lämnar du bilen och går sista biten hem.
Gubben lovade att göra det och försvann in på gården.
Poliserna körde i väg.
Efter 30 sekunder kommer gubben tillbaka, gör en rivare och kör ner mot stan.
Galet.

Sov gott!
Imorrn börjar jag sista terminen på sköterskeprogrammet.
C-uppsatsen är för övrigt godkänd nu :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Härligt :) Haha.. Har det varit skoj utomlands? Hoppas parktiken går fint.. Kramar..

2008-09-05 @ 14:42:38
URL: http://jonnaan.blogspot.com/
Postat av: Emeliiiiie

MEN JOHANNA, kunde du inte hålla dig? Du e ju allt för nyfiken du :P hahah!



SNygg gångstil idag för övrigt! Får man lägga upp den på bloggen kanske?



Hejs svejs

2009-04-22 @ 23:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0