sista natten me gänget!

Sista natten på schema för den här sommarn.
Men om allt blir som vanligt lär jag vara tillbaka här snart igen! HAHA!

5 dagar kvar till Bulgarien!

Idag (torsdag) kommer syrran & hennes family till stugan! Ikväll blir det hemmagjord pizza!
Imorrn blir det grillat med Idhak & mors/fars.
Kommer du Wille? Eller ska du ut och svira??

På söndag kommer Janni, Robbe, Emelie & Anders. Jag & Fredde ska bjuda på middag. Det lutar åt grillat.. men jag har inte bestämt mig än. Vi får se vad det blir :)

4 timmar & 20 minuter till sängen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du få presentkort på Kicks värde 150:- eller 250:-, helt gratis? http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1011 - Det funkar!

2008-08-14 @ 02:41:59
Postat av: maja

Glöm nte bort oss ! måste träffas i helga.

2008-08-14 @ 19:45:23
Postat av: Johanna

Kom hit lördag majjjjjja!!!! love u pöss

2008-08-15 @ 12:36:42
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0