Kalas, middagsbjudning & fest!

Ikväll blir det kalas hos Ingela som fyllde 22 år i tisdags! GRATTIS INGO! :)
Så vi åker in till stan strax för att hitta en finfin present och sen ska Fredde klippa sig också.

Imorrn ska jag och Emelie slipa till C-uppsatsen. Omexamination 29/8.
Sen blir det middag hos Isaks föräldrar. Ska bli skittrevligt. Synd att jag måste gå tidigt eftersom jag jobbar natt..

Lördag är det träskkampen! Förfest i Addes stuga. Har inte hunnit vara dit än så det ska bli kul :)

Nä. Blommorna ska vattnas och diseken ska diskas innan vi åker. Bäst att ta itu med det så.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tillbaka:D

2008-08-09 @ 22:39:25
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: E.Bo

Hej Vrak! Nu har jag tagit mig i kragen och börjat uppdatera så nu önskar jag kommentarer från dig så jag inte lessnar direkt! Har ringt umea.se idag haha...så nu är det lugna puckar. Vi får gå klart =) Ring om du inte redan gjort det =) Hej å hå!

2008-08-11 @ 13:41:49
URL: http://emebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0