Jobbar xtra ikväll

Har tagit på mig en extrakväll innan schemaperioden är över, man tjänar ju lite bättre :)
Så nu befinner jag mig på ett av Brogårdens tre gembon. En av tanterna är a pain in my ass...
Men på knappt två timmar har jag hunnit dela ut mediciner, rullat hår, bakat paj, bjudit på fika, diskat och tvättat.
Tiden går ganska sakta med bara 6 boenden.

Stan med Maja, Leo & Fredde på förmiddagen. Vi drog en fika på Victoria.
Leo är kanske sötast! Han diggar Fredde och det är ömsesidigt! :)
Fredde kommer bli en underbar far!

På torsdag kommer syrran med familj till stugan. Ska bli jättemysigt!

Nä.. måste gå ut på golvet och se upptagen ut :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: sussie

men tjaaa!! fan vad du har kul å jobbet då. får baka paj å grejer!!!

2008-08-11 @ 18:02:01
URL: http://sussieohl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0