X X X

Klassfesten va verkligen guld! Oj va vi rockade..! :)

Tre strikar på rad igår när vi bowlade, men sen sket sig allt.. kommer aldrig ta mitt rekord på 195.. är aldrig ens nära.. 130 igår! Frustrerande. Ingela är visst bäst på bowla! Stabilt kring 140 varje serie!
Vad hände med Maja min maja då? Jag ringde men inget svar.... ville ju va med dig!

Jag va duktig och körde crosstrainern innan frukost idag! Den har visst stått orörd i drygt en vecka (!)

Nä.. jag har inget intressant att skriva..

Fan att de inte va soligt idag.

Kommentarer
Postat av: Janni

Ja jädrar va kul vi hade det i fredags!!! Måste göras om! :)

2008-04-13 @ 21:33:07
URL: http://janniwallin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0