USB-bajs

Jag skulle va värsta seriös och lägga upp bilder sen fungerar inte USB-bajset..

Pizza & bowling igår med Fredde, Johan, Maja & Jeppe. Hur nice som helst!
Sen drog vi till oss och spelade poker.. Maja & Johan vann alla våra pengar.. Haha.. inte riktigt men..
typ 200 spänn tror jag de vann.. har en sån fin vinnarbild på dem men som sagt USB-bajsen funkar inte!!

Nu blir det nog Hjoggböle och mys.
Känns skönt att bara chilla.
Imorrn blir det storstädning i stugan.. finns en del muslortar att dammsuga upp.. BLÄÄ!

/John Blend ;)

Kommentarer
Postat av: maja

tack för pokern! det får vi göra om.. om bowlingen säger jag bara pissjävlaskitrövhål. fredde,johan maja och jeppe-lät nästan som att det var jag å jeppe som är ett par!=).. hörs till veckan snäckan. kirominjano.

2008-04-27 @ 19:28:13
Postat av: Johanna

HAHA, du va ju kanske inte bäst på bowling men du kickade ju fett i poker! :) Man kan ju inte va bra på allt, eller hur!? PUSS!

2008-04-27 @ 22:06:31
Postat av: Johanna

HAHA, du va ju kanske inte bäst på bowling men du kickade ju fett i poker! :) Man kan ju inte va bra på allt, eller hur!? PUSS!

2008-04-27 @ 22:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0