suck!

Jag våndas!
Ska jag gå till skolan nu och hämta cykeln?
Eller ska jag vänta tills jag börjar jobba kl. 21 och gå förbi och hämta cykeln då?
Eller ska jag skita i allt och ta en taxi till jobbet?
Jag känner bara för att ligga i soffan och tycka synd om mig själv.

Och vad fan ska jag äta till middag, jag ids inte laga nåt när jag är själv...
Fil och flingor funkar ju till frukost och lunch men inte till middag också..

Egentligen är det inte alls synd om mig.

Dagens I-landsproblem.

GRATTIS EMELIE TILL KÖRKORTET!!

Kommentarer
Postat av: Emelie (VRAK)

Meeeen tack! Som jag har väntat på att du ska gratulera mig...det är ju trots allt bara drygt 4 år sen jag tog det men bättre sent än aldrig! =) (Jaja jag fattar vem det är du menar egentligen) =)

2008-04-15 @ 17:49:46
URL: http://emebo.blogg.se
Postat av: Johanna

Hahahaha! Men jag menade ju dig.. kom på att jag aldrig sagt grattis :P

2008-04-15 @ 18:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0