Sädmannen

Jag har haft den bästa helgen!
I torsdags kring 14.15 tog jag och Emelie helg, vi är BRA på att ta helg :) och jag begav mig i väg till Ume.
Älgskavsgryta och syrran och Isse för att fira deras 8 månader som gifta, Fredde kom också dit och vi spelade ett skitroligt spel! Fredde går numera under namnet Sädmannen.
Följde Idha till barnmorskan i fredags och fick känna bebbens huvud! Hur häftigt som helst! Grynet är en livlig krabat som sparkas och slår volter :)
Fredagkväll blev det Haga, till Sandra - Elins kompis. Poker, drinkar och slutligen O'learys. Himla trevligt :)
Jag och Fredde begav oss hemåt på lördag eftermiddag och stannade då hos mors-fars där vi käkade och umgicks resten av kvällen.
I går for vi till stugan, äntligen! För första gången i år.. Vi grillade, spelade fotboll på isen och sen blev det dam och gurkan, hehehe. Ingela, Thomas och Elin var utmärkt sällskap vid första stugbesöket :)

Tillbaka till vardagen då.. Fredde i Umeå och C-uppsats. Men i veckan har jag både bil och dator :P
Ska bege mig till Maja alldeles strax!

hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0