mörkrädd

ÅÅÅ vad jag känner mig ensam. Fredde åkte till Ume igen imorse :( Egentligen är jag inte ensam.. jag och Emelie har varit flitiga med C-uppsatsen och hon for kring 22.00 så jag har inte ens varit ensam en timme!
Men det är så JÄVLA tyst. Mörkrädd är jag också. Tyckte nyss att jag hörde nå från tredje rummet. Men jag försöker koppla bort. För blir jag rädd, då blir jag RÄDD och då måste jag snabbt hitta någon att sova hos! Haha.

C-uppsatsen går framåt. Hoppas verkligen vi har nog med artiklar nu! Det känns bra i alla fall.

I helgen blir det Ume.. om bara Fredde kan bestämma sig för om det blir att jobba helg eller inte. Då blir det lite fest med Elin Ny & Sandra och sen chill med Idha och Isak. Stannar förmodligen inte hela helgen. Vi får se. Ids inte bestämma nå nu.

Brogården och nattskiftet imorrn. Med Bissing! Saknar henne, har inte jobbat med henne sen nån gång!

Lycka till på uppkörningen imorrn anonym! :)

- Vad tänker du på?
- Att fönstret skulle kunna vara en racerbana (lååååång tystnad) Du kan vara lugn, jag har redan tänkt att du är gulligast i världen!

HAHAHAHAHAHAHA

Sov gott och kika in på min systers fina mage: http://samboronbon.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0