Tjoller

Jag trodde aldrig att jag skulle ha lika kul på en medicinavdelning som jag hade på kirurgen 2! Men det har jag faktiskt! Under denna vecka har jag lärt mig sååå mycket och jag trivs jättebra :) Jag som va helt säker på att jag ville sommarjobba på kirurgen.. men nu vette tusan! :) Vi får se hur det blir...

På lördag ska vi äta julbord på julgalan med Bravida.. Hur sjukt är det med julbord i början av november.. det blir bara värre och värre för varje år.. julkänslan hinner ju försvinna innan det ens har blivit december!

Nä, jag hade inget vettigt att skriva egentligen.. försöker bara komma igång med denna blogg.. haha

Kommentarer
Postat av: willelind

Jag vill också käka julbord!

2007-11-08 @ 21:10:44
URL: http://willelind.blogg.se
Postat av: Idha

Men skaru aldrig blogga? :)

2007-11-12 @ 22:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0