Jag vann!?

Eva S (chefen på Brogården) glömde bort mig i veckan.. hon hade lovat mig 4 nätter men kom ihåg det när hon redan lovat bort dem. Idag ringde hon. "Kan du jobba imorgon natt?, en av vikarierna är sjuka". Jag skrattade elakt och sa:
- Så går det när man glömmer bort sina trognaste vikarier!
Hon bad om ursäkt tusen gånger och sa att det aldrig skulle hända igen.
Det var iallafall skönt att vinna fighten, för även om det låter fjantigt så vann jag nu! :)

(Jag ska jobba imorrn, det vore tuffare om jag hade sagt "Aldrig! Nu får du klara dig utan mig!".. men det är jag för snål för.. så hon kanske vann iallafall?)

Whatever.
Kalas hos Eve om en timme! Chill! :)

puss hej!

Kommentarer
Postat av: erlino

Haha, jojjan då =)!

2007-11-22 @ 15:51:40
URL: http://erlino.blogg.se
Postat av: Isak

Du skulle ha vägrat i sten. Enhetschefer ska brinna!

2007-11-25 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0