Jag fuskar!

Skulle egentligen ha helg på praktiken.. men jag tog mig friheten att byta lördag mot måndag.. tycker det är helt sjukt att vi måste ha helger.. snacka om att man är gratis arbetskraft! Så jag är ledig heeeela helgen och så ska det förbli!
Ikväll blir det nog guitarhero med thompa, ingela och elin? inte bestämt än men jag hoppas på en lugn kväll!

Ska skjutsa hem mamma och pappa från statt ikväll, det är alltid lika roligt...
Mamma ringer kring 24.00 och säger att de vill åka hem om en halvtimme.
Jag åker dit och ringer för att berätta att jag är där, inget svar.
Jag står utanför minst en halvtimme, ringer, skickar sms, jag till och med tutar ibland.. ingen kommer.
Till slut kommer mamma ut.. när hon satt sig ner kommer hon ihåg att hon glömt något så hon går in igen.
Då kommer pappa ut men går nästan direkt in igen för att hämta mamma, strax efter kommer mamma ut och när hon får veta att pappa letar henne går hon in för att leta pappa och då kommer pappa.. ja ni fattar poängen. Det slutar alltid med att jag får gå in, osminkad, okammad, på dåligt humör och i trasiga mjukisbrallor.. det är lika bra att vara uppklädd när man ska hämta morsfars och gå in och partaja lite.

Sista jag hämtade dem skulle jag börja jobba 7 dagen efter och skällde ut dem efter noter på vägen hem.. då sa pappa: -Just nu önskar jag att vi bodde i Långviken så att man snart fick kliva ur! (Långviken är typ en mil före Hjoggböle). hahahahaha! I can be a bitch!

puss hej och trevlig helg!!!!









































Hemligt meddelande från Fredde. Jag är en tuffing....hehehehe=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0