Umeee!

Sitter nu i syrran och isses lägga. Isak fyller idag 25 år!
Han önskade sig Ture Sventons julkalender och fick den av mig! hahaha typiskt Isak!
Det jobbiga är att jag har såå ont i skallen.. vill helst bara gå i säng..
Jag kan inte festa fredagar längre efter 7-16 veckorna..
Bara en vecka kvar på praktiken, ska bli nice att sätta sig i skolbänken igen! :)

Kvällens samtalsämnen:

*Är det okej att basta naken med sin bror/syster?
*Norsjö
*Bidé
*Bästa pizzan
*Grapefrukt och kiwi

Det är väldigt trevliga människor här ikväll men tyvärr måste jag nog gå i säng (delvis pga av att linus tog en bild på mig då jag upptäckte BAD BAD hairday!) hahaha!

Stan imorrn och sen till Elin! Nice!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0