Sammanfattning av 2007!

* År 2007 inleddes med min mors 50:års fest som blev succé! Cirka 70 personer, god mat och liveband! Självklart hade vi barn/svärsöner/svärdotter och pappa skrivet en egen låt till mamma! :)

* I mitten på maj reste jag för första gången utomlands med Fredde. Till Kefalonia, Grekland bar det av i en vecka och det var hur skönt som helst! Det är ingen myt att utlandsresor ger förhållandet en nytändning!

* Bara några dagar efter att vi kommit hem från Grekland fick vi nyckeln till vår nya stuga! I Kvarnbyn! Strandtomt, studsmatta och furu! I love it! Första helgen i stugan firade jag och Fredrik vår 7 års dag <3

* Midsommarafton i Årrenjarka med mamma och pappas gäng plus mitt eget gäng är ett minne för livet! Badtunna, notfiske och allsång! Mycket lekar och tävlingar blev det också! Och VÄRLDENS finaste stuga med egen bastu! :)

* Den 13 juli bröt jag för första gången i mitt liv någonting i min kropp, nämligen ett ben i foten efter att ha trampat snett i landningen av ett glädjehopp på jobbet. Bad luck! Det resulterade i kryckhoppnig och 5 veckors semester!

* I mitten på augusti gifte sig min syster med Isak. Vigseln ägde rum i Bureå kyrka och festen på kollot i Burvik! Det är en av de roligaste fester jag varit på! Jag höll också för första gången ett tal utanför skolans väggar! :)

* I september började praktiken på Skellefteå lassarett. kirurgen 2, Barn 14 och Medicin 7! 16 intensiva och mycket lärorika veckor!

* Nyårsafton kommer att firas i Umeå hos Åström och jag kan inte tänka mig att det blir någonting annat än en helt perfekt avslutning på året!

Over and out... puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0